afbeelding4

Riscul de inflamarea inimii în rândul adolescenţilor vaccinaţi cu vaccinul Pfizer împotriva COVID-19, sub investigaţie

„Șapte băieți americani, cu vârste cuprinse între 14 și 19 ani, au primit vaccinul Pfizer în aprilie sau mai și au acuzat dureri în piept după câteva zile. Testele de imagistică a inimii au arătat un tip de inflamație a mușchilor inimii numită miocardită. ” [Sursa: globalnews.ca]

În ciuda afirmațiilor potrivit cărora vaccinurile COVID-19 modificate genetic produse de Pfizer și alte companii farmaceutice se presupune că s-ar fi dovedit a fi sigure, rapoartele privind efectele secundare grave și decesele asociate acestora continuă să se înmulţească în întreaga lume.

O recenzie efectuată în Norvegia a confirmat recent că vaccinul Pfizer a fost probabil responsabil pentru decesele pacienților vârstnici după vaccinarea împotriva COVID-19. India a efectuat în mod similar propria sa investigație cu privire la decesele legate de vaccinurile COVID-19. Rapoartele despre oameni aparent sănătoși care mor din cauza trombozelor după ce au primit vaccinul AstraZeneca sunt deja la ordinea zilei.

Află cum,  un studiu finanțat de guvernul SUA, neraportat de mass-media, a concluzionat recent că riscurile vaccinurilor COVID-19 nu sunt dezvăluite în mod adecvat pacienților, citind acest articol pe site-ul nostru.

Sursa:  https://www.dr-rath-foundation.org/2021/06/heart-inflammation-risk-in-teens-after-pfizer-covid-19-vaccine-being-investigated/

Publicat cu permisiune